eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilogRe: Reklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilog
  • Data: 2008-02-29 13:09:10
    Temat: Re: Reklamacja nie swojej platnosci w Multi - epilog
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 29 Lut, 13:07, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w
    wiadomościnews:fq8nbd$9gb$1@atlantis.news.neostrada.
    pl...> Tak czy inaczej widac, ze Multi rozpatruje takie reklamacje na korzysc
    > > klientow. Innymi slowy kolejny + dla tego banku.
    >
    > ale z tym czasem przegieli - ciekawe jakby to przebiegało gdyby kwota była duża

    Ciekawe jak takie reklamacje wygladaja dla transakcji zdalnych nie
    wymagajacych autoryzacji przeprowadzonych karta debetowa a nie
    kredytowa - na srodkach klienta lub powodujace niedozwolone saldo
    debetowe w chwili wykonania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1