eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna? › Re: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
  • Data: 2007-04-24 16:07:44
    Temat: Re: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Parl Dro"
    > Ale na jakie prawo mogę się powołać żeby przekonać wszechwiedzących
    > "doradców" z
    > eurobanku, że powinienem dostać odpowiedź pisemnie?
    >
    > PS. Wysłałem zapytanie do UOKiK. Ciekawe co oni na to.

    kiedys napisalem do inteligo (chyba z prosba o podanie kursow po
    jakich przeliczana byla zagraniczna operacja kartą). Oni opczywiscie
    oddzwonili zeby mi to powiedziec, ale załatwiłem ich odmownie w prosty
    sposób: mam zablokowany kanał dostępu przez telefon więc poprosiłem o
    odpowiedz listowną, tak jak pytanie :-)
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1