eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?Re: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
  • Data: 2007-04-24 06:28:27
    Temat: Re: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Witam.
    > > Czy są jakieś uregulowania dotyczące sposobu rozpatrywania przez banki i
    > > instytucje finansowe reklamacji? Dostałem rozpatrzenie reklamacji z
    > > eurobanku w formie tylko telefonicznej. Na prośbę o przedstawienie
    > > reklamacji w formie pisemnej poinformowano mnie, że bank takich nie
    > > wydaje...

    > Zawsze masz prawo żądać odpowiedzi na piśmie. W kwestiach spornych (np w sądzie)
    > odpowiedź telefoniczna nie jest dowodem.

    Ale na jakie prawo mogę się powołać żeby przekonać wszechwiedzących "doradców" z
    eurobanku, że powinienem dostać odpowiedź pisemnie?

    PS. Wysłałem zapytanie do UOKiK. Ciekawe co oni na to.

    Pzdr. Parl Dro

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.04.07 16:07 blad

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1