-
1. Data: 2007-04-23 21:03:48
Temat: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>
Witam.
Czy są jakieś uregulowania dotyczące sposobu rozpatrywania przez banki i
instytucje finansowe reklamacji? Dostałem rozpatrzenie reklamacji z eurobanku w
formie tylko telefonicznej. Na prośbę o przedstawienie reklamacji w formie
pisemnej poinformowano mnie, że bank takich nie wydaje... Zdziwiło mnie to, bo
wszystkie reklamacje (nie było ich w sumie wiele) jakie składałem do innych
banków były rozpatrywane listownie bądź mailowo, ale nigdy telefonicznie -
zawsze to lepiej mieć coś na piśmie. Jak jest z Waszymi doświadczeniami w tej
kwestii?
Pzdr. Parl Dro
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2007-04-24 05:39:19
Temat: Re: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
Od: "Tomcio" <...@w...pl>
> Witam.
> Czy są jakieś uregulowania dotyczące sposobu rozpatrywania przez banki i
> instytucje finansowe reklamacji? Dostałem rozpatrzenie reklamacji z eurobanku
> w
> formie tylko telefonicznej. Na prośbę o przedstawienie reklamacji w formie
> pisemnej poinformowano mnie, że bank takich nie wydaje... Zdziwiło mnie to, bo
> wszystkie reklamacje (nie było ich w sumie wiele) jakie składałem do innych
> banków były rozpatrywane listownie bądź mailowo, ale nigdy telefonicznie -
> zawsze to lepiej mieć coś na piśmie. Jak jest z Waszymi doświadczeniami w tej
> kwestii?
>
> Pzdr. Parl Dro
Zawsze masz prawo żądać odpowiedzi na piśmie. W kwestiach spornych (np w sądzie)
odpowiedź telefoniczna nie jest dowodem.
pozdr
T
-
3. Data: 2007-04-24 06:28:27
Temat: Re: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>
> > Witam.
> > Czy są jakieś uregulowania dotyczące sposobu rozpatrywania przez banki i
> > instytucje finansowe reklamacji? Dostałem rozpatrzenie reklamacji z
> > eurobanku w formie tylko telefonicznej. Na prośbę o przedstawienie
> > reklamacji w formie pisemnej poinformowano mnie, że bank takich nie
> > wydaje...
> Zawsze masz prawo żądać odpowiedzi na piśmie. W kwestiach spornych (np w sądzie)
> odpowiedź telefoniczna nie jest dowodem.
Ale na jakie prawo mogę się powołać żeby przekonać wszechwiedzących "doradców" z
eurobanku, że powinienem dostać odpowiedź pisemnie?
PS. Wysłałem zapytanie do UOKiK. Ciekawe co oni na to.
Pzdr. Parl Dro
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2007-04-24 16:07:44
Temat: Re: Reklamacja - odpowiedź telefoniczna czy pisemna?
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "Parl Dro"
> Ale na jakie prawo mogę się powołać żeby przekonać wszechwiedzących
> "doradców" z
> eurobanku, że powinienem dostać odpowiedź pisemnie?
>
> PS. Wysłałem zapytanie do UOKiK. Ciekawe co oni na to.
kiedys napisalem do inteligo (chyba z prosba o podanie kursow po
jakich przeliczana byla zagraniczna operacja kartą). Oni opczywiscie
oddzwonili zeby mi to powiedziec, ale załatwiłem ich odmownie w prosty
sposób: mam zablokowany kanał dostępu przez telefon więc poprosiłem o
odpowiedz listowną, tak jak pytanie :-)
*** blad ***