  • Data: 2009-09-27 18:33:11
    Temat: Re: Reklamacji transakcji kk?
    Od: Rafał <a...@m...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    m@rkop wrote:
    > Na ostatnim wyciągu z mastercarda w lukasie zauważyłem dwie transakcje
    > internetowe, których nie dokonałem.
    > Zadzwoniłem do banku by je reklamować. Miła pani poradziła mi zastrzec
    > kartę, co uczyniłem i przyjęła reklamację.
    > Jaką mam szansę na jej uznanie?

    Zgłaszasz reklamację transakcji i zgłaszasz kradzież na policji. Bank
    przysyła kwity z Visy/Mastercarda do podpisania i robią chargeback (bank
    zawiesza spłatę reklamowanej kwoty do czasu rozpatrzenia reklamacji). I
    tyle. Prokuratura po paru miesiącach/tygodniach (w zależności czy dasz
    im zgodę na wgląd w rachunek czy pójdzie to przez sąd) umarza
    postępowanie z powodu niewykrycia sprawcy.

    --
    Raf