  • Data: 2009-09-27 12:12:21
    Temat: Re: Reklamacji transakcji kk?
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Wrz, 08:11, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Tak więc mając taką wiedzę o sprawie, jaką ma wątkotwórca na podstawie
    > wyciągu, zgłoszenie nawet zawiadomienia o przypuszczeniu popełnienia
    > przestępstwa (na szkodę banku) ma wątpliwe podstawy.

    Każdy ma społeczny obowiązek zawiadomienia o popełnionym przestępstwie
    - tak kiedyś stanowił kodeks postępowania karnego, czy dziś też - nie
    wiem. Ale to chyba stąd wzięło się określenie >społek<..!

    Opisane wyżej przestępstwo ścigane jest z urzędu. A pokrzywdzonymi są
    zarówno bank jak i posiadacz karty.