  • Data: 2008-11-15 12:35:20
    Temat: Re: Reklamy Alior banku :)
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > UĹźytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci

    > Dla mnie ta reklama jest bardzo bardzo sĹ&#65533;aba.

    I to hasło "Wyższa kultura bankowości" od razu mi się kojarzy z tymi co tworzą
    przyjazny świat finansów :)

    A ten przyjazny świat finansów jest jednym z najmniej przyjaznych jakie znam.
    Tak więc się lekko obawiam tej wyższej kultury...

    Zresztą mam takie wrażenie że wszystkie banki chcące się wyróżnić ogólnie
    pojętym 'zachowaniem', wypadają potem raczej przeciętnie. Taka "wyjątkowa
    jakość usług" :) (czy ktoś to jeszcze pamięta?!) była nawet poniżej przeciętnej...

    W.