  • Data: 2008-11-15 16:31:40
    Temat: Re: Reklamy Alior banku :)
    Od: Pts <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Pojawilo sie przed chwila.

    > Gra slowna. Zauwaz, ze nie napisali nic o karcie. Konto darmowe ale
    > karta platna.

    Czyli oprócz tej stówy uczestnicy konkursu nie będą mieli żadnych
    przywilejów. Szkoda. Jeśli chodzi o wypłaty z wszystkich bankomatów bez
    opłat - nie ma tutaj żadnego limitu? Np. pierwsze trzy darmowe a potem
    5zł? Wiem że jest tak z hasłami które przychodzą jako sms przy
    przelewach (oidp tam chyba pierwszych 8 jest za darmo).