eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamy banków w TVRe: Reklamy banków w TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer01.iad.highwin
    ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.ne
    wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
    l!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Reklamy banków w TV
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <ss5in2mx58g5$.kdr8p0edqaf1.dlg@40tude.net>
    Date: Mon, 11 Nov 2013 20:59:24 +0100
    Message-ID: <17goik26p3o43$.1u75pgjh85l03.dlg@40tude.net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1384199963 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2147 82.143.187.50:56155
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2071
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597487
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 19:43:55 +0100, Karol Misiukiewicz napisał(a):
    > Nie wiem po co banki zatrudniają do reklamy za dziesiątki tysięcy złotych
    > znanych aktorów, jeśli za te pieniędze dali by ludziom 1-2 % więcej na
    > lokacie lub obniżyli % kredytów i klienci drzwiami i oknami sami by
    > przyszli bez żadnej reklamy lub z minimalną reklamą.

    Po pierwsze - co z tego ze podniosa/obniza, skoro ludzie nie beda o
    tym wiedzieli ? Jakies minimum reklamy musi byc. Plakaty w oknach moga
    nie wystarczyc, zreszta tez troche kosztuja, i plakaty i okna.

    Po drugie - dawniej emisja reklamy w TV kosztowala tyle, ze gaza
    aktora byla juz bez wiekszego znaczenia. Teraz kryzys - emisje
    potanialy, gaze moze tez.

    Po trzecie - jesli dobry aktor sciagnie wiecej klientow, to zarobi na
    swoja gaze z nawiazka.

    Po czwarte - "rozpoznawalnosc marki" tez sie liczy, potem bedzie ktos
    mial do banku interes i sprawdzi te co pamieta.

    ...

    Po n-te - jest tam jakis dyrektor ds marketingu, pierwsze jego zadanie
    to wyciagnac odpowiedni budzet reklamowy od zarzadu, drugi - wydac go
    i pochwalic osiagnieciami. Pozyskanie znanego aktora to osiagniecie
    :-)

    I tylko ciekaw jestem jak sie Kevin Spacey sprawdzi ... ale moze tani
    byl :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1