  • Data: 2013-11-11 20:59:24
    Temat: Re: Reklamy banków w TV
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 19:43:55 +0100, Karol Misiukiewicz napisał(a):
    > Nie wiem po co banki zatrudniają do reklamy za dziesiątki tysięcy złotych
    > znanych aktorów, jeśli za te pieniędze dali by ludziom 1-2 % więcej na
    > lokacie lub obniżyli % kredytów i klienci drzwiami i oknami sami by
    > przyszli bez żadnej reklamy lub z minimalną reklamą.

    Po pierwsze - co z tego ze podniosa/obniza, skoro ludzie nie beda o
    tym wiedzieli ? Jakies minimum reklamy musi byc. Plakaty w oknach moga
    nie wystarczyc, zreszta tez troche kosztuja, i plakaty i okna.

    Po drugie - dawniej emisja reklamy w TV kosztowala tyle, ze gaza
    aktora byla juz bez wiekszego znaczenia. Teraz kryzys - emisje
    potanialy, gaze moze tez.

    Po trzecie - jesli dobry aktor sciagnie wiecej klientow, to zarobi na
    swoja gaze z nawiazka.

    Po czwarte - "rozpoznawalnosc marki" tez sie liczy, potem bedzie ktos
    mial do banku interes i sprawdzi te co pamieta.

    Po n-te - jest tam jakis dyrektor ds marketingu, pierwsze jego zadanie
    to wyciagnac odpowiedni budzet reklamowy od zarzadu, drugi - wydac go
    i pochwalic osiagnieciami. Pozyskanie znanego aktora to osiagniecie
    :-)

    I tylko ciekaw jestem jak sie Kevin Spacey sprawdzi ... ale moze tani
    byl :-)

    J.