  • Data: 2011-03-10 10:06:33
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ila5dq$lk$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:ila57o$vi7$1@news.onet.pl...

    > udaje że nie widzi tej prośby, a mój analogiczny wpis na blogu otrzymał
    > comment "nie na temat"

    A to root ma bloga?
    No wiesz skippy jak sie dostaje prosta a niewygodną prosbe to się udaje że
    jej się nie widzi. Bo to jego natretne przekrecanie prostych wyliczen juz
    nawet nie irytuje tylko smieszy...

    Root powiedz ile Ci placą OFErmy za pisanie w dorbym swietle o nich?
    Moze my tez sie zalapiemy i poprawimy nasza rentownosc w OFE? :))
    Przemek