  • Data: 2011-03-10 10:06:14
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 09:54:33 +0000 (UTC), G W napisał(a):

    > wiem

    > uzyskasz

    > ależ my mamy w tej chwili konkretny punkt czasowy w którym mamy podany
    > stosunek : 1,23
    >
    > Oceniamy ofe z perspektywy 10 ostatnich lat (zakładamy równe wpłaty
    > comiesieczne).
    >
    > na tej podstawie zgadujemy jakie oprocentowanie musiałoby by byc aby ten
    > efekt (stosunek) osiągnąć.
    >
    > wychodzi że to oprocentowanie musiałoby wynosić 3,8%.
    >
    > Tak jest w moim przypadku efektywnosc OFE.
    > nie wiem czy moge to jeszcze jaśniej napisać.

> [...]

    Z Twoich danych wynika że osiągnąłes 3,8% przeciez zgadzam się z tym. Ja po
    prostu nie wiem, skąd te dane? Raczej nie z OFE, bo gorszego niż moje nie
    ma ;) Jeśli zgormadziłeś w jakimś OFE 1230 zł przez 10 lat wpłacając 100 zł
    rocznie, to daj mi na nie namiar. Chętnie sprawdzę u źródła ;-)
    A an serio coś musiałes pokręcić bo ja sprawdzałem swój wyciąg na oko mi
    się zgadza. W moim przykładzie nie uwzględniałem prowizji więc podaj mi te
    prowizje to je uwzględnię.