  • Data: 2011-03-10 13:24:03
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: "G W" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Ales mi przywalił. No masz rację nie powinienem tego pisać. Sam jednak
    > widzisz jak mi niektórzy odpowiadają:
    > - złe policzyłeś
    > - ale dlaczego
    > - to fikcja i dlatego że tak
    >
    > Ciekawe jakbyś się czuł na moim miejscu. Zero argumentów ale żle i koniec.

    bo niestety źle policzyłeś:)
    to fikcja, co chyba poparłem rzeczywistymi danymi swego OFE
    dla mnie nieważne dlaczego, potrafie to policzyc

    tylko zastanawiam dlaczego odpowiedziałes na najmniej istotną cześć mojego
    postu ... hmmm

    istotne było :

    "W Tabelce byc mmoże podałes kapitał nie podales natomiast prawdziwych
    wpłat."

    george

    P.S. Dlugo możesz sie tak bawić w kotka i myszkę ?
    Liczysz na zmęczenie materiału ?