  • Data: 2011-03-14 08:09:43
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:dtpx5nujy26.57dmn8ly51rp.dlg@40tude.net...

    > Wziąłem i mi przeszło;) Teraz przynajmniej wiem dlaczego manipulujesz
    > liczbami. Dla Ciebie OFE to zło więc zastosujesz wszelki chwyty aby je
    > rozłożyć na łopatki.
    > Dla mnie też te 7% jest gówno warte, a przymus jest skandalem, a że nie
    > dokładam się do ogólnej kopaniny OFE.... No taki mam charakter.
    > Powinieneś zostać politykiem, mógłbyś wykorzystać swoje umiejętnosci
    > odrzucania faktów i robienia ludziom wody z mózgu.

    Facet Ty manipulujesz już mi się chc rzygać od tego.

    Jakbym nie liczył, to wpłacając co rok 100zł na lokatę 3% mam po 11 latach
    współczynnik 1,22 dla kapitał/inwestycja

    rok inwestycja łącznie lokata po roku

    1999 100,00 100,00 3,00% 103,00
    2000 100,00 203,00 3,00% 209,09
    2001 100,00 309,09 3,00% 318,36
    2002 100,00 418,36 3,00% 430,91
    2003 100,00 530,91 3,00% 546,84
    2004 100,00 646,84 3,00% 666,25
    2005 100,00 766,25 3,00% 789,23
    2006 100,00 889,23 3,00% 915,91
    2007 100,00 1015,91 3,00% 1046,39
    2008 100,00 1146,39 3,00% 1180,78
    2009 100,00 1280,78 3,00% 1319,20
    2010 100,00 1419,20 3,00% 1461,78

    1200 1,22

    jeśli Ty dla tych samych parametrów magicznymi sztuckzami pokazujesz, ze
    osiągniesz to na lokacie 8%, to o czym to świadczy?
    o pokrętności tego co stosujesz

    gdyby 2 bank oferowały lokate: jeden 3% a drugi 7% i w obu po tym samym
    czasie ww stosunek był taki sam, to co powiesz?
    że ten pierwszy jest nieuczciwy?
    bo ja powiem że ten drugi.

    proste jak cep.