    From: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rewelacyjny system Meritum
    Date: Mon, 31 Jan 2011 01:58:29 -0800 (PST)

    On 31 Sty, 10:51, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak, ale wieczorem masz juz naliczone odsetki na oszczedn na nastepny dzien,
    > mozesz je przeksiegowac i wpisac np przelewy z ROR, ktore wykonaja sie rano,
    > dzieki temu praktycznie mozna wieczorem zlecic przelewy na rano a srodki
    > procentuja na oszczednosciowym.

    U mnie nie zaprocentowały nigdzie, tak jakby na kilka godzin
    wyparowały z systemu banku, mimo, że cały czas były jako dostępne na
    Silnym. Więc moim zdaniem działanie tego banku jest nielogiczne.
    Zresztą posłałem im reklamację, żeby mi wyjaśnili, gdzie znajdowały
    się moje środki między 20:30 - wtedy zleciłem przelew z zarabiającego,
    a momentem księgowania na silnym (rzekomo kolejnego dnia). Niech oni
    mi to wyjaśnią, może mam jakiś trzeci rachunek techniczny, którego nie
    mam w umowie, który w systemie widziany jest jako silne? Nie rozumiem
    jak środki mogły nie zaprocentować wcale. Czekam na ich odpowiedź :)

    Mnie w tym banku potrzebne są tylko konta silnie zarabiające, ale nie
    silnie oszwabiające :)