  • Data: 2006-03-13 14:16:58
    Temat: Re: Rezygnacja z KK Visa Classic mBanku
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika napisał(a):
    > Czy do rezygnacji z karty kredytowej po 1 roku od wydania wystarczy
    > przeslac wniosek o rezygnacji z "automatycznego przedluzania umowy na
    > kolejne 12 miesiecy" ? Czy mozna to zalatwic przez telefon ? W umowie
    > jest mowa o tym, zeby zawiadomic mBank. W regulaminie jest, ze wszelkie
    > zmiany podmiotowe wymagaja aneksu pisemnego, czy moja rezygnacja jest
    > taka zmiana, czy obowiazuje mnie po prostu umowa 12-miesieczna, ktorej
    > nie chce przedluzac ?

    Musisz do nich zadzwonić i poinformować o zamiarze nie przedłużania
    umowy. Następnie przesłać pismo na formularzu otrzymanym od nich (np.
    emailem). Ważne jest aby pismo dotarło do banku przed ostatnim dniem
    obowiązywania umowy (chodzi o pełny rok od dnia podpisania).

    > Czy jest jakis termin wypowiedzenia ? W regulaminie jest mowa o 60
    > dniach w przypadku rezygnacji ze wznowienia po uplywie waznosci karty -
    > rozumiem, ze mnie to nie dotyczy (karta jest wazna jeszcze 2 lata).

    Dokładnie tak. Ja załatwiałem to na miesiąc przed upływem roku.

    --
    Dawid