eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Rajfi] Rezygnacja z kartyRe: Rezygnacja z karty
  • Data: 2012-06-23 09:38:02
    Temat: Re: Rezygnacja z karty
    Od: "jerry ." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 23 Cze, 06:57, " Konfabulator" <w...@g...pl>
    wrote:
    > jerry . <m...@g...com> napisał(a):
    >
    > > Zastrzeg=B3em telefonicznie i powiedziano mi =BFe mam wys=B3a=E6 lub podrzu=
    > > ci=E6
    > > do oddzia=B3u o=B6wiadczenie o okoliczno=B6ciach zagubienia karty, no jaja
    > > jak berety!
    >
    > Bo Ty kartę zagubiłeś, a ja wprost powiedziałem, że z niej rezygnuję. Sam sobie
    jesteś winny :-)
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Wczytałem się w regulamin i znalazłem taki zapis:

    3. Bank może z ważnych powodów rozwiązać Umowę rachunku bankowego, z
    zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia. Za ważne powody uważa
    się: m.in

    6) naruszenie postanowień Regulaminu, w szczególności postanowień
    określonych w § 37, lub
    7) niedostarczenie dokumentów, o których mowa w § 46 ust. 2

    § 46 mówi o dostarczeniu pisma wyjaśniającego okoliczności zagubienia,
    kradzieży Karty lub kradzieży danych z Karty

    czyli jak rozumiem nie dostarczam oświadczenia = konto mam zamknięte

    No to przetestuje taką drogę zamykania konta, zobaczymy co z tego
    wyjdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1