eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRezygnacja z karty kredytowejRe: Rezygnacja z karty kredytowej
  • X-Received: by 2002:a25:76c3:: with SMTP id r186mr10596756ybc.245.1630861076922; Sun,
    05 Sep 2021 09:57:56 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:76c3:: with SMTP id r186mr10596756ybc.245.1630861076922; Sun,
    05 Sep 2021 09:57:56 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!3.eu.feeder.erje.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feede
    r6.news.weretis.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews
    .com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 5 Sep 2021 09:57:56 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.58;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.58
    References: <6133274c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <6...@g...com>
    <e...@g...com>
    <s...@p...org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Sun, 05 Sep 2021 16:57:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 30
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:658575
    [ ukryj nagłówki ]

    niedziela, 5 września 2021 o 15:22:07 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2021-09-05, Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > [...]
    > >> Ty tak poważnie?
    > >
    > > Ale o co pytasz?
    > > O ukochanie kart mBąka? Klienci kochają ten bank miłością BDSM ;>
    > A co Ty masz do tego mBanku w sumie?
    >
    > Konta Intensive, czy pakiet "Ja Profesjonalista" są od lat niezmiennie
    > dobre, nie ma w tych pakietach opłat, czy podwyżek opłat. Awarie też
    > zdarzają się rzadko, a np. Apple Pay mieli jako jedni z pierwszych.

    Ale ja piszę o kochających BDSM klientach, którzy jęczą, ale banku nie zmenią - widać
    lubią jęczeć ;>
    Bank zaś stacza się ostro, tzn. stoczył się już dawno, a teraz toczy się po dnie -
    zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że był najlepszy.
    Może niektórych nisz jeszcze nie popsuli, jak ew. J-P - choć też mi się to jakieś
    super nie wydaje w obszarze konta firmowego, ale tu może wszędzie jest marnie, nie
    wiem, bo nie śledzę, zaś intensive - też żadna rewela, warunki podobne do innych kont
    "premium", zaś benefity nie powalają.
    KK zaś były dobre, a są marne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1