    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rezygnacja z karty kredytowej BZWBK (konto<30)
    Date: Tue, 14 Oct 2008 21:19:58 +0200

    > Witam jestem studentem, mój problem polega na następującej rzeczy, na
    > uczelni zaproponowano mi założenie konta bakowego w BZWBK (konto<30)
    > po fakcie, czyli po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że to jest
    > karta kredytowa, a nie zwykłe konto bankowe jak mi wcześniej mówiono,
    > proszę o informację jak mogę z tego zrezygnować, nie stać mnie na
    > takie konto itp. Proszę o pomoc jak najszybciej, z góry dziękuje.

    czytasz czasem co podpisujesz?
    jak można nie odróżnić KO od kk...ale skoro już się stało to:

    1. konto kk nic nie kosztuje
    2. jeżeli wykonasz 3 operacje to za kartę również nie zapłacisz
    3. zapłać kartą 3x, a jak dostaniesz wyciąg to spłać całość (100%),
    następnie weź kartę, idź do placówki i powiedz, że chcesz zrezygnować -
    nic więcej nie zapłacisz i sprawa będzie zamknięta
    4. jeżeli chcesz natychmiast zrezygnować to bank ma prawo pobrać opłatę
    za kartę (w toip powinno być)

    oczywiście jeżeli to jest faktycznie kk, WBK nie rozdaje kk na prawo i
    lewo, zawsze bada zdolność kredytową i konieczne jest oświadczenie o
    dochodach lub zaświadczenie

    --
    pozdrawiam
    RobertS