  • 1. Data: 2008-10-14 18:25:11
    Temat: Rezygnacja z karty kredytowej BZWBK (konto<30)
    Od: m...@o...pl

    Witam jestem studentem, mój problem polega na następującej rzeczy, na
    uczelni zaproponowano mi założenie konta bakowego w BZWBK (konto<30)
    po fakcie, czyli po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że to jest
    karta kredytowa, a nie zwykłe konto bankowe jak mi wcześniej mówiono,
    proszę o informację jak mogę z tego zrezygnować, nie stać mnie na
    takie konto itp. Proszę o pomoc jak najszybciej, z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2008-10-14 19:10:25
    Od: "x" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m...@o...pl napisał(a):

    > Witam jestem studentem, m=F3j problem polega na nast=EApuj=B1cej rzeczy, na
    > uczelni zaproponowano mi za=B3o=BFenie konta bakowego w BZWBK (konto<30)
    > po fakcie, czyli po podpisaniu umowy dowiedzia=B3em si=EA, =BFe to jest
    > karta kredytowa, a nie zwyk=B3e konto bankowe jak mi wcze=B6niej m=F3wiono,

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wada_o%C5%9Bwiadczenia_
    woli
    http://www.serwisprawa.pl/artykuly,28,48,wady_oswiad
    czenia_woli

    Nie mam bladego pojecia jak to dziala i jak nalezy sie zorganizowac zeby ze
    wzgledu na blad w oswiadczeniu woli uznac, ze zawarles jednak umowe na konto
    bankowe bez kredytu. Moze zapytaj o to na pl.soc.prawo ?

  • 3. Data: 2008-10-14 19:19:58
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej BZWBK (konto<30)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > proszę o informację jak mogę z tego zrezygnować, nie stać mnie na
    > takie konto itp. Proszę o pomoc jak najszybciej, z góry dziękuje.

    czytasz czasem co podpisujesz?
    jak można nie odróżnić KO od kk...ale skoro już się stało to:

    1. konto kk nic nie kosztuje
    2. jeżeli wykonasz 3 operacje to za kartę również nie zapłacisz
    3. zapłać kartą 3x, a jak dostaniesz wyciąg to spłać całość (100%),
    następnie weź kartę, idź do placówki i powiedz, że chcesz zrezygnować -
    nic więcej nie zapłacisz i sprawa będzie zamknięta
    4. jeżeli chcesz natychmiast zrezygnować to bank ma prawo pobrać opłatę
    za kartę (w toip powinno być)

    oczywiście jeżeli to jest faktycznie kk, WBK nie rozdaje kk na prawo i
    lewo, zawsze bada zdolność kredytową i konieczne jest oświadczenie o
    dochodach lub zaświadczenie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-14 20:40:49
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 14 Oct 2008 21:19:58 +0200, RobertS napisał(a):

    > WBK nie rozdaje kk na prawo i
    > lewo, zawsze bada zdolność kredytową i konieczne jest oświadczenie o
    > dochodach lub zaświadczenie

    Ciekawe, szkoda, że niezgodne z prawdą.

    AK

  • 5. Data: 2008-10-14 20:59:33
    Od: k...@o...pl

    On 14 Paź, 21:19, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > oczywiście jeżeli to jest faktycznie kk, WBK nie rozdaje kk na prawo i
    > lewo, zawsze bada zdolność kredytową i konieczne jest oświadczenie o
    > dochodach lub zaświadczenie
    teraz mają specjalna kartę dla studentów, pewnie wydają bez
    dodatkowych papierków.
    (by otrzymać Kartę - wystarczy okazać legitymacje, zaświadczenie z
    dziekanatu lub indeks; oraz złożyć oświadczenie o wysokości
    miesięcznych przychodów (minimalna kwota przychodów wymagana przez
    bank to 250 zł.))

    W przypadku nie wykonania 3 transakcji w ciągu 3 miesięcy opłata za
    kartę 25zł.
    kolejny rok 25zł
    Natomiast jest to chyba jedyna karta BZWBK gdzie nie ma zwolnienia z
    opłaty za kolejny rok w przypadku odpowiedniego obrotu na karcie.