  • Data: 2012-02-01 23:30:36
    Temat: Re: Rezygnowal ktos z KK mbanku ostatnio?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jgcgqh$64u$...@n...news.atman.pl...

    > A skad ja wiem czy kazdy .or. ilu jest "Was" ;)

    No jasne -- niejeden ma jeszcze żonę, dzieci (Ty chyba masz córkę) babcię...

    > Poza tym nie "za nic", a za to, ze ma tam podstawowy ror

    [ciekawe, co na tej podstawie trzeba postawić lub oprzeć]

    > a 42 gdy ma odpowiednio duze dochody

    A kto ich nie ma?! Złośliwcy potrafią nawet mieć je prosto z karty kredytowej.
    Dlaczego Mille dzwoni do mnie i mówi, że ma dla mnie kredyt, ale nie mówi
    mi wprost, co mam z tym kredytem zrobić?! Citi podpowiada wprost...

    > lub sobie je w inny dostepny sposob "zainicjuje" ;)

    Skandal!! Od ponad roku każdy obżera BGŻ -- a ja nic
    o tym nie wiem i dowiaduję się o tym przypadkiem!!!
    To boli tak mocno, że już nie czuję bólu!!!

    Jak to było na jakimś bułgarskim filmie? Im większe gówno,
    tym mniejsze straty moralne, bo materialne -- większe... :)

    Dla mnie to qpa szmalu!!! Mógłbym raz w tygodniu obżerać się mięsem!!!!!

    Boże!!! Czy ja kiedykolwiek zdołam choć pojąć, jak Ty jesteś dla mnie dobry? :)
    Bo na pewno nijak nie zdołam Ci podziękować!!! Roztacza się przede mną wizja
    jedzenia mięsa na koszt banków!!! MIĘSO!!! WRESZCIE MIĘSO!!! NA OBIAD, NA
    KOLACJĘ, NA ŚNIADANIE... Nie tylko jaja, nie tylko mleko, ale także mięso!!!!!!!

    Muszę powstrzymywać swoją wyobraźnię!!! Bo oszaleję ze szczęścia!!!
    Jeszcze żeby jakaś skrzypka grała mi na tym czymś, co się trzyma brodą...

    http://mierzejewskirodzinaikrze.blogspot.com/2011/03
    /drzewo-genealogiczne-jacka.html

    Niby grają tutaj, ale ja chcę widzieć grę -- ruchy rąk, palców, drżenie strun...

    -- Proszę pana, nie widać drżenia strun.
    -- Jak to?
    -- Struny w skrzypcach drgają zbyt szybko.
    -- 20 tysięcy na sekundę to zbyt szybko? ;)

    Boże, błagam Cię -- błogosław każdemu, kto dla mnie grał na skrzypcach. :)

    -=-

    Nic to... Trzeba wracać do rzeczywistości i (za przeproszeniem) żreć migdały. :)
    I jedynie rozmyślać o skrzpiącym instrumencie... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'