eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRezygnujemy z konta i co ? › Re: Rezygnujemy z konta i co ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.one
    t.pl!not-for-mail
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rezygnujemy z konta i co ?
    Date: Mon, 20 May 2002 07:27:35 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 43
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-62.icpnet.pl
    Message-ID: <m...@4...com>
    References: <ac9ust$qsn$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: c21-62.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1021872472 3630 62.21.21.62 (20 May 2002 05:27:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 May 2002 05:27:52 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:183039
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 20 May 2002 06:42:37 +0200, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    wrote:
    >Interesuje mnie jakie kary ponoszą banki za takiego rodzaju "pomyłki" ? Czy jest
    >to tylko pismo "upominające" z nadzoru bankowego, czy płacą "mandaty" ;-).

    Nadzor bankowy nie ma kompetencji do rozpatrywania sporow bank-klient.
    Jesli reaguje na skargi klientow wysylajac do bankow odpowiednie pisma
    to robi to tylko "grzecznosciowo"

    >Bo jak na razie, to sądząc po postach na pbb myslę, że kończy się tylko na
    >"grożeniu palcem"- z czego wynika, że bank zawsze może powiedzieć, że się
    >pomylił i o ile klient się niepołapie, to są to dla banku ekstra pieniądze, a
    >jak się połapie to klientowi wyśle się pismo w stylu "przepraszamy
    >blebleble...".

    Juz kilka razy mialem takie przypadki i nigdy jeszcze takiego pisemka
    nie dostalem, w najlepszym razie wyciag z upagniona pozycja
    "zamkniecie konta" :D.

    >Ciekawe jakie są "zyski" z takich pomyłek dla banków ? No i ciekawe jakie kary
    >są przewidziane za tego typu pomyłki, jaki jest mechanizm "motywowania" banków
    >do jak najmniejszej ilości wpadek ?
    >Co wiecie, co myślicie szanowni grupowicze ?

    Wlasnie jestem w trakcie kolejnego przypadku tym razem z BPH :-).
    Pobrali oplate za prowadzenie juz po okresie 2 tygodniowego
    wypowiedzenia i zrobili debecik. Czekam co dalej :).

    Obawiam sie, ze w takich przypadkach klient ma marne szanse na
    zadoscuczynienie. Arbiter nie pomoze bo finansowe straty do
    udowodnienia zwykle niewielkie, chodzi glownie o stracony czas i
    nerwy.
    Trzeba by isc do sadu a tam tez bez konketnych, materialnych strat
    szanse niewielkie (chodziaz kto wie)

    PS, przy okazji musze pochwalic (tak, dobrze slyszycie :-)) PBK i
    pania dyrektor filli na Ratajczaka w Poznaniu. Zamkniecie szybko,
    sprawnie i z usmiechem :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1