  • Data: 2002-05-21 19:44:27
    Temat: Re: Rezygnujemy z konta i co ?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podsumowując.
    My jako klienci przechodzimy do porządku dziennego nad sprawą "pomyłek" banku i nie
    mamy
    za złe, że nie regulują tego żadne przepisy chroniące nas jako klientów przed
    skutkami
    pomyłek. Przykro mi to stwierdzić, ale takie ogólne wnioski wyciągnąłem z Waszych
    wypowiedzi.
    Niestety jesteśmy w tego typu sprawach zdani na łaskę i niełaskę banków (bo nie wiem,
    czy
    arbiter bankowy będzie chciał się zajmować takimi małymi kwotami). A swoją drogą
    skoro w
    bankach panuje taki bałagan, to oznacza to że również naliczanie odsetek od lokat
    bankowych może być uwieńczone "pomyłką" za którą bank nawet nie musi przeprosić (vide
    lukas i belkowe). Faktycznie mieć swój bank, to złoty interes. Idę kupić "ściernisko"
    ;-)
    Oj coś za pokorni jesteśmy jak na internautów ;-)
    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi :-))
    Grzegorz