  • Data: 2002-05-21 07:10:28
    Temat: Re: Rezygnujemy z konta i co ?
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie jestem w trakcie kolejnego przypadku tym razem z BPH :-).
    > Pobrali oplate za prowadzenie juz po okresie 2 tygodniowego
    > wypowiedzenia i zrobili debecik. Czekam co dalej :).

    Ja właśnie zamykałem w BPH i po prostu siadłem przed operatorem i nie
    odeszłem, póki Pani mi wszystkich kwitów nie dala, podpisalem oswiadczenia,
    Pani pobrała prowizje za polowe bieżącego miesiąca, do wypłaty w kasie
    zostało mi 3.98 :)
    W kasie mily Pan kasjer wziął jeszcze raz opłate za pól miesiąca, co
    spowodowwało w konsekwencji zablokowanie kasy na 20 minut :) ( oczywiscie
    wykryłem to na kwicie, jaki mi podsunął)
    Po wypłacie 3.98 (uwaga ! przy zamknięciu konta nie chcieli brać prowizji za
    tą wypłate!!!) miły kasjer skserował dokument zamkniecia rachunku i.... mam
    nadzieję, że więcej tego tematu nie będzie.
    Rzecz działa się w I O/Kraków na ul. Józefińskiej, ktory to oddział ( po 5
    latach użytkowania) serdecznie wszystkim potrzebującym solidnego Banku
    polecam.

    Wojtek