  • Data: 2010-03-13 14:55:03
    Temat: Re: "Rodzina na swoim" a banki
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spisz dwie umowy, jedna za mieszkanie (z max. kwotą z dopłatami), druga to
    > wyposażenie.
    > Tylko wtedy z dwoma kredytami przyjdzie się mierzyć, chyba że masz różnicę w
    > kieszeni.

    Mam różnicę, więc nie problem.

    Tylko mam jeszcze pytanie - co kwartał chyba nastepuje zmiana limitu za metr
    kwadratowy. A więc chyba od kwietnia bedzie nowy i z tego co czytam... chyba
    niestety niższy.

    Najważniejszym warunkiem jest jednak cena nieruchomości. Nie może ona
    przekraczać limitu dla danej miejscowości, podawanego raz na kwartał przez Bank
    Gospodarstwa Krajowego. Limit zależy od ogłaszanych przez wojewodów wskaźników
    kosztu odtworzenia metra kwadratowego powierzchni użytkowej budynków
    mieszkalnych. Wskaźniki te są mnożone przez współczynnik wynoszący 1,4 proc.

    http://www.rp.pl/artykul/435210.html?print=tak

    Pytanie - kiedy powinien być znany? Bo mi to terminowo chyba tak wypadnie, że o
    kredyt się będę starał na przełomie marca/kwietnia i nie chciałbym się naciąć na
    to.

    latet