  • Data: 2009-01-24 10:15:25
    Temat: Re: Rodzina na swoim - który bank wybrac?
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jimmy48 pisze:

    > Ale dziwny zbieg okoliczności. Przez przypadek również trafiłem do
    > p.Agnieszki w oddziale PeKaO SA na ul. Wołoskiej w Warszawie. Jestem bardzo
    > mile zaskoczony. Pani jest bardzo pomocna, cierpliwa, potrafi odpowiedzieć
    > na każde pytanie, elastycznie podejście do klienta. Kiedy potrzebowałem
    > szybko informacji o wstępnej decyzji o przyznaniu kredytu (warunek
    > podpisania umowy przewstępnej), to p.Agnieszka, nie będąc w pracy, dzwoniła
    > w mojej sprawie do banku, by później z prywatnego telefonu dać mi odpowiedź
    > co do kredytu.

    Tez mialem troche podobnie.

    >Taka drobnostka, ale widać, jakie jest podejście tej Pani do
    > klienta.

    Dlatego pisalem o tej Pani - bo nie musi byc to regula w tym banku - ale
    p. Agnieszka naprawde "wymiata".

    > No i warunki naprawde dobre w porównaniu z innymi kredytami z
    > dopłatą: Marża 1,45 %, prowizja banku 0,75%, raty równe (większa dopłata
    > państwa).

    Zgadzam sie - w sumie z kredytow RnS obie oferty PeKaO sa najlepsze - a
    ktora z nich lepsza to zalezy od konkretnego przypadku - niby lepsza
    niska marza (po ok 5 latach juz masz na tym zysk w porownaniu do 0%
    prowizji), ale jak ktos nie ma kasy to moze nie chciec prowizji placic.

    Mala uwaga - raty malejace sa lepsze - wieksza doplata Panstwa (bo
    pierwsze raty sa wieksze niz przy ratach stalych) - tylko wymagaja
    wiekszej zdolnosci kredytowej niz raty stale.

    > Mimo niepochlebnych opinii o PEKAO SA, na chwilę obecną
    > zdecydowanie POLECAM ten bank.

    Ja rowniez - chociaz wczesniej mowilem ze nigdy z ich uslug nie skorzystam.