  • Data: 2012-06-28 12:51:06
    Temat: Re: Ropa kupiona
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 22:04:46 UTC+2 użytkownik totus napisał:

    > No widzisz kc jak Cię Kurwa Bbuhahahahaha poklepał po ramieniu.
    >
    > Piszę z dużych liter bo to pewnie imię i nazwisko. Za każdym razem kończy
    > tak list na grupę. Rodzice są teraz tacy nowocześni i nadają takie
    > ekstrawaganckie imiona.

    krótko żyjesz , mało wiesz panienka

    moje buhahahaha to powód do dumy i jednocześnie potwierdzenie mojej godności, kiedyś
    dawno temu bolszewiccy zdrajcy pracujący dla moskiewskich morderców spod znaku
    polskiego "WSW" próbowali ze mnie zrobić kapusia i donosiciela, tak właśnie śmiałem
    się w twarz ruskiej kurwie w polskim mundurze kapitana z kontrwywyadu WSW w jednostce

    Śmiałem mu się w twarz, pierdolonej ruskiej szmacie mówiącej w naszym języku,
    urodzonej i wychowanej na Polskiej ziemi

    Potem takie kurwy zapewne przeflancowały się do WSI i do dzisiaj mieszają