  • Data: 2014-06-23 18:01:01
    Temat: Re: Rostkowski oberwał Belką
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 53a80ebc$0$2156$6...@n...neostrada.pl
    >Świadczy o tym choćby płacenie służbową kartą.

    Swiadczy o tym zapis rozmowy :-)

    >Chyba można, choć później są problemy z rentą -- gdy
    >ktoś pije w pracy syrop leczący gardło, zamiast iść
    >na zwolnienie z powodu anginy. ;)
    >Można zapytać -- czy spożywanie tego akurat (i w tej
    >ilości) alkoholu jest dozwolone podczas pełnienia
    >służbowych obowiązków.

    Ustawa zabrania w pracy spozywania alkoholu niezaleznie od ilosci.
    Mozna pracowac majac do 0.2 promila, ale spozywac nie wolno ani
    kropelki.

    >(; Więc po co zabierasz głos, jak nie znasz się na cenach wódki? ;)
    >Patrioci -- zwracają (w akcyzie alkoholowej) to, co zarabiają. ;)

    Akcyzy w wodce jest malo. Tzn jak na cene sklepowa bardzo duzo, 57zl
    za litr czystego spirytusu, czyli 11.40 w kazdym pol litrze 40% wodki
    ... ale ile panowie musieliby jej wypic, zeby choc polowe tego
    rachunku wrocilo do budzetu :-)

    >1435 plnów (obiad Belki i Sienkiewicza) to akurat 2 miesięczne renty
    >netto. :)
    >Też myślę, że niedroga. ;) Rencista ma z tego (zdaniem rządzących)

    Do rencistow nie porownuje, ale znam przyzwoite restauracje gdzie
    obiad dla dwoch osob wyjdzie ponizej 400.
    Saloniku dla VIP nie maja, ani poczekalni dla ochrony i kierowcow, ale
    moze w nich nikt nie podsluchuje :-)

    >Widać, dlaczego nie miał.

    To jest drobiazg.

    >I Vincentego czerep spadł, i nowelizację wprowadzano -- nie
    >wiem, czy skutecznie, ale przynajmniej zaczęto wprowadzanie.
    > -- wraca nowe ;)

    A moze, mimo prywatnych rozmow i naciskow, wszyscy robia co uwazaja za
    sluszne, i wcale nie handluja ... tzn nie w tym przypadku :-)

    >Belkę na Zachodzie okrzyknięto najgorszym prezesem banku centralnego.

    Obligacje zagraniczne na ten rok juz sprzedane, wiec to bez znaczenia
    :-)

    W tle (na wskazanej stronie) ,,zacofanie'' Aranbów. Dubaj.
    >https://www.google.pl/searchq=dubaj&newwindow=1&sou
    rce=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bzSoU6X8CsWQ7Aa7vYDwCw&ved
    =0CAgQ_AUoAQ&biw=1040&bih=668
    >Ten żagiel to hotel a te talerzyki u góry to lądowiska dla
    >helikopterów.
    >Akurat Emiraty nie wojują przeciwko USA, ale to zawsze Arabowie...

    E tam,
    https://www.google.pl/search?q=addis+ababa&source=ln
    ms&tbm=isch

    Zreszta u nas w kraju tez przybylo...