  • Data: 2010-06-02 08:18:22
    Temat: Re: Rozbój w BGŻ
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie, przecież jest napisane
    Lenie :)

    Jeżeli w ciągu dwóch lat trwania inwestycji indeks nie dotknie tej
    bariery, inwestorzy otrzymają 70 proc. wzrostu wartości indeksu w dniu
    zakończenia inwestycji. To dla inwestora najlepszy scenariusz.
    Zakładając, że w dniu zakończenia inwestycji indeks znajdzie się na
    poziomie o 59 proc. wyższym w porównaniu z dniem startu, zysk
    wyniósłby około 40 proc. w skali dwóch lat, a więc 20 proc. w skali
    roku.

    A jak będzie bessa

    A jeśli na giełdę przyjdzie bessa i indeks po dwóch latach znajdzie
    się pod kreską, a więc poniżej poziomu początkowego? Inwestorzy
    dostaną 100 proc. zainwestowanego kapitału. Chyba że w trakcie trwania
    inwestycji indeks dotknie bariery 160 proc. wartości indeksu z dnia
    startu. Wtedy też zarobimy 15 proc. w skali dwóch lat.

    Jedyne ryzyko, to brak dwuletnich odsetek. Chyba, że nie doczytałem
    gdzieś 'małego druczku'
    Coś jak TFI, tylko przelicznik 0,7 indeksu.

    Jakby wzrosty trwały, nieźle bym się wkurzył na miejscu kupującego tę
    lokatę.
    Mam zysk!!! 10%, 20%, 30%, 40%, 50%, 60%??? eeeee nie 15%
    :)