eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie biletów Wizzair a VE InteligoRe: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
  • Date: Sun, 19 Mar 2006 14:18:30 +0100
    From: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozliczenie biletów Wizzair a VE Inteligo
    References: <dvh6gm$ce1$1@inews.gazeta.pl> <441c2dad$1@news.home.net.pl>
    <dvhgst$pse$1@inews.gazeta.pl> <441c6a60$1@news.home.net.pl>
    <dvi3mm$g10$1@inews.gazeta.pl> <441d3d27$1@news.home.net.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl>
    In-Reply-To: <2...@c...fuw.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 213.17.145.101
    Message-ID: <441d5a1f$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1142774303 213.17.145.101 (19 Mar 2006 14:18:23 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 26
    X-Authenticated-User: gkamionka.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380598
    [ ukryj nagłówki ]

    Michal Jankowski pisze:

    >> Ad'1) Myślę, że dostatecznie Ci już wytłumaczyłem, iż na chwilę obecną
    >> cała sytuacja zgodna jest z umową, dodając przy tym, że zapędzasz się
    >> w nazywaniu dodatkowych kosztów (wynikających z różnic kursowych przy
    >> przewalutowaniu) jako *prowizja*
    >
    > Nie jest, poniewaz klient ma wszelkie podstawy domniemywac, ze
    > transakcja na polskiej stronie www z cenami wyrazonymi w zlotych
    > polskich jest transakcja krajowa.

    Jeśli chodzi o domniemanie że transakcja w tym przypadku jest krajowa -
    zgodzam się z Tobą.
    Natomiast - w którym miejscu sytuacja nie jest zgodna z umową? w którym
    miejscu coś źle zinterpretowałem?

    > O czym zreszta dobitnie swiadczy to, ze jak ktos sie pofatyguje
    > reklmowac, to uwzgledniaja, a jesli odrzucaja, to z powodow
    > pozamerytorycznych (przekroczony termin czy brak pisemnej reklamacji).

    IMHO może to świadczyć nie o niezgodności z umową, tylko o paradoksalnym
    przewalutowaniu PLN->USD->PLN.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1