  • Data: 2008-01-07 11:06:13
    Temat: Re: Roznice konto PKO BP i Inteligo
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    ls pisze:

    > Czy rzeczywiscie, majac konto w Inteligo, wplata na nie w oddziale PKO
    > BP jest bez prowizji?
    > Wyplata, owszem, ale wplaty jakos nie moglem znalezc - moze cos zle szukam?

    Nie znalazłem takie pozycji w TOiP ale w opisie konta na
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_wp
    laty_i_wyplaty.htm
    jest coś takiego:

    Wpłaty
    Konto Inteligo możesz zasilać korzystając z przelewów bankowych,
    wpłacając pieniądze na poczcie lub w dowolnym banku oraz bezprowizyjnie
    we wszystkich oddziałach PKO Banku Polskiego, a także przelewając
    bezpośrednio swoją pensję.

    Sebastian