eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozstanie z Alior SyncRe: Rozstanie z Alior Sync
  • Data: 2013-10-18 15:51:24
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Jedyna sensowna to: w dupie! ;-)
    > Mam nadzieje że żartujesz.

    Tylko po częsci.

    > Dziewczyna po drugiej stronie słuchawki to zwykła pracownica i
    > szacunek się nalezy. A ze mówi to co mówi: taki ma schemat rozmów.

    I na ten schemat należy odpowiednio zareagować odpowiadając, ze to nie ich
    sprawa.
    Jeżeli powie tak co drugi klient a taka pani nie zareaguje, nie przekaze
    tego przełożonemu i dalej - bank nie zmieni procedury to juz wina
    zdecydowanie banku a wiec równiez tej pani.

    > Taki już jestem że zawsze z infolinijkami czy innymi ankieterami
    > grzecznie rozmawiam. Tak ich praca, robią to za co im płaca a zresztą
    > niewiadomo co nas w życiu spotka.
    >
    I tak i nie.
    Pamietaj, ze dostają kase za to. I o ile akurat do pracownika banku do
    którego ja dzwonie nie mam pretensji o tyle juz np. wszelkiej masci
    namawiacze telefoniczni biora kase za zakłócanie mojego spokoju.
    I w takim przypadku nie widze powodu dla specjalnego szacunku.
    Takie a nie inne potraktowanie może wynikać tylko i wylącznie z mojego
    dobrego wychowania ale nie z szacunku do tych osób.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1