eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozszerzona sieć bezprowizyjnych bankomatów dla klientów BGŻRe: Rozszerzona sieć bezprowizyjnych bankomatów dla klientów BGŻ
  • Data: 2004-07-29 07:53:42
    Temat: Re: Rozszerzona sieć bezprowizyjnych bankomatów dla klientów BGŻ
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maax oraz Maestro Business mogą wypłacać gotówkę bez prowizji w
    > sieci liczącej już ponad 700 bankomatów.

    > "Klienci BGŻ uzyskali dostęp do bezprowizyjnych wypłat w
    bankomatach: Banku Polskiej Spółdzielczości S.A"
    > To faktycznie milowy krok w rozowju bankowości wiejskiej ;-)
    > JaC

    Po pierwsze - pisz POD cytatem.

    Po drugie - jeśli to było ironiczne, to chyba nie masz pojęcia o czym
    piszesz. Chyba mylisz tu BGŻ z różnymi bankami spółdzielczymi. A jeśli
    rzeczywiście tak jest, to też chyba również nie masz pojęcia o czym
    piszesz, bo oferta "wiejskich" lokalnych BS-ów jest dużo lepiej
    dostosowana do "wiejskiego" klienta niż oferta banków "miejskich".
    Wyczuwam w Twoim poście jakieś negatywne uczucia pod adresem wsi.
    Lepiej skieruj je przeciw "wieśniakom", ale duchowym, nie
    geograficznym.

    A po trzecie - BGŻ jest może mało widoczny (i w sieci i w realu), ale
    swoim e-Integrum bije na głowę dużo bardziej rozreklamowane konta. A
    rozszerzenie sieci bezprowizyjnych bankomatów jest krokiem w bardzo
    dobrym kierunku i należy tylko czekac na nastepne podobne posunięcia.
    Ja bym się ucieszył, gdyby porozumieli się z SGB...

    Grzexs