eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRyanairRe: Ryanair
  • From: "Paweł Staśkiewicz" <p...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <g3p8km$rbb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Ryanair
    Date: Tue, 24 Jun 2008 07:41:11 +0200
    Message-ID: <c...@n...home.net.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Mailer: home.pl my.webmail
    X-Priority: 3
    X-NNTP-Posting-Host: 79-77-211-21.dynamic.dsl.as9105.com
    NNTP-Posting-Host: 62.129.252.51
    X-Trace: news.home.net.pl 1214286071 62.129.252.51 (24 Jun 2008 07:41:11 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 36
    X-Authenticated-User: pawel.staskiewicz@home
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:449535
    [ ukryj nagłówki ]

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Czy miał może ktoś z grupowiczów taki przypadek, że dokonał płatności w
    > Ryanair kartą i skutek był taki, że płatnośc ta figuruje jako
    > "oczekująca"?
    > Rezerwacja się powiodła w tym sensie, że został przydzielony numer
    > rezerwacji. Natomiast nie przyszedł na maila "plan podróży", rezerwacja
    > zatem cały czas ma status "niepotwierdzona".
    >
    > Płaciłem 20 czerwca kartą hiszpańską przez internet, Ryanair nie dokonał
    >
    > chyba w ogóle blokady (nie ma śladu po tej transakcji w historii karty)
    > oraz
    > nie próbuje się ze mną skontaktować mailowo ani telefonicznie. W sumie
    > nie
    > jest dla mnie problemem zaryzykować i zdziwić się na lotnisku,
    > ewentualnie
    > zrobić tam chryję. Sytuacja jednak wydaje mi się dziwna. Bilet na trasę
    > Dublin-Oslo. Wylot w najbliższy piątek. Bilet naturalnie podrożał już w
    > międzyczasie do prawie 200 euro, a kupowalem za niecałe 150 i
    > niespecjalnie
    > mi się usmiecha coś dopłacać, prędzej polecę inną linią.
    >
    > Zastanawiam się co robić w tej sytuacji.
    >
    > marekz


    Jesli nie ma sladu tranzakcji na koncie, tzn. ze tranzakcja nie zostala
    dokonana tj. bilet nie zostal zakupiony. Jesli kupowales 20 czerwca to z
    regoly pieniadze z konta beda pobrane kilka dni pozniej. Zeby jednak nie
    miec zadnych watpliwosci wystarczy skontaktowac sie z biurem obslugi
    klienta ryanair i problem bedzie rozmwiazany a wszelkie wątpliwości
    rozwiane.

    pozdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1