-
From: "Paweł Staśkiewicz" <p...@s...net.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <g3p8km$rbb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Subject: Re: Ryanair
Date: Tue, 24 Jun 2008 07:41:11 +0200
Message-ID: <c...@n...home.net.pl>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Mailer: home.pl my.webmail
X-Priority: 3
X-NNTP-Posting-Host: 79-77-211-21.dynamic.dsl.as9105.com
NNTP-Posting-Host: 62.129.252.51
X-Trace: news.home.net.pl 1214286071 62.129.252.51 (24 Jun 2008 07:41:11 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 36
X-Authenticated-User: pawel.staskiewicz@home
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
ome.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:449535
[ ukryj nagłówki ]"MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
> Czy miał może ktoś z grupowiczów taki przypadek, że dokonał płatności w
> Ryanair kartą i skutek był taki, że płatnośc ta figuruje jako
> "oczekująca"?
> Rezerwacja się powiodła w tym sensie, że został przydzielony numer
> rezerwacji. Natomiast nie przyszedł na maila "plan podróży", rezerwacja
> zatem cały czas ma status "niepotwierdzona".
>
> Płaciłem 20 czerwca kartą hiszpańską przez internet, Ryanair nie dokonał
>
> chyba w ogóle blokady (nie ma śladu po tej transakcji w historii karty)
> oraz
> nie próbuje się ze mną skontaktować mailowo ani telefonicznie. W sumie
> nie
> jest dla mnie problemem zaryzykować i zdziwić się na lotnisku,
> ewentualnie
> zrobić tam chryję. Sytuacja jednak wydaje mi się dziwna. Bilet na trasę
> Dublin-Oslo. Wylot w najbliższy piątek. Bilet naturalnie podrożał już w
> międzyczasie do prawie 200 euro, a kupowalem za niecałe 150 i
> niespecjalnie
> mi się usmiecha coś dopłacać, prędzej polecę inną linią.
>
> Zastanawiam się co robić w tej sytuacji.
>
> marekz
Jesli nie ma sladu tranzakcji na koncie, tzn. ze tranzakcja nie zostala
dokonana tj. bilet nie zostal zakupiony. Jesli kupowales 20 czerwca to z
regoly pieniadze z konta beda pobrane kilka dni pozniej. Zeby jednak nie
miec zadnych watpliwosci wystarczy skontaktowac sie z biurem obslugi
klienta ryanair i problem bedzie rozmwiazany a wszelkie wątpliwości
rozwiane.
pozdr.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.08 09:05 Bartosz 'xbartx' Nowakowski
- 24.06.08 09:11 Sinus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie