    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ryanair - dziwne rozliczanie transakcji
    Date: Mon, 14 Apr 2008 08:33:32 +0200

    "Pawel" <p...@i...pl> wrote in message
    news:1cp5qydrnz6rl$.c5puuxbeqq6s.dlg@40tude.net...
    > I tak wlasnie ostatnio zaplacilem,a rozliczenie przyszlo w PLN a nie EUR
    > Sredni ostatni kurs to ok 3.5, a transakcja zostala przeliczona w locie po
    > kursie 3.63... hamstwo

    Nie wiem czy nie maja kruczku w regulaminie, ale na moje oko kwalifikuje sie
    to do reklamacji - obciazenie inna kwota (wartosc + waluta) niz autoryzacja.
    Pisemnie do banku, a potem z odrzuceniem reklamacji przez bank do arbitra
    lub UOKiKu w zaleznosci od tresci. Przekret robi ewidentnie Ryanair podajac
    do zatwierdzenia x EUR a sciagajac y PLN. Rownie dobrze moglby sobie
    policzyc kurs 10zl/EUR, albo wogole sie nie lamac i autoryzowac 100 PLN a
    sciagac 200 PLN. Albo sie ich zmusi do sciagania tego co wyswietlaja (lub
    wyswietlania tego co sciagaja), albo wszyscy naokolo beda wiedziec, ze
    Polakow to mozna smialo dymac bo i tak sie nie wychyla.

    pozdr