  • Data: 2009-08-06 05:51:08
    Temat: Re: Ryanair - odrzuca płatność kartą
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8/5/09 10:23 PM, daro pisze:
    > Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności
    > kartami: visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank. O co może
    > chodzić? Jak mam zapłacić za bilety?

    [na szybko odpisuje i przyznaje, że nie czytałem wszystkich poprzednich
    postów, więc mogę się powtórzyć]
    Testowałem ostatnio taką akcję dwa razy i pewnie limit dzienny masz
    niższy niż cena biletów (u mnie tak właśnie było) lub po prostu w ogóle
    zablokowane płacenie kartą przez internet dla VE - mówię tu oczywiście o
    mBanku.

    Z ciekawostek to jeszcze coś takiego. Na ryanair aby uniknąć opłaty
    manipulacyjnej za płacenie kartą (całkiem słonej), należy płacić kartą
    VE, ale np karta VE Polbanku o numerze 42xx nie przechodzi w ryanair
    jako VE, ale mBankowa o numerze 40xx już tak. Ciekawe czy są jeszcze
    jakieś inne numery kart VE np 41xx i czy ryan je akceptuje - to tylko
    tak z naukowo-technicznego obowiązku pytam ;)