  • 1. Data: 2009-08-05 20:23:25
    Temat: Ryanair - odrzuca płatność kartą
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności kartami:
    visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank. O co może chodzić? Jak
    mam zapłacić za bilety?
    --
    D.

  • 2. Data: 2009-08-05 20:28:19
    Temat: Re: Ryanair - odrzuca płatność kartą
    Od: "A" <d...@n...pl>

    Użytkownik "daro" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności
    > kartami: visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank. O co może
    > chodzić? Jak mam zapłacić za bilety?

    Kartą kredytową - będzie prowizja.
    Jak nie wiadomo o co chodzi - to chodzi o ....

  • 3. Data: 2009-08-05 20:59:46
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > Kartą kredytową - będzie prowizja.
    > Jak nie wiadomo o co chodzi - to chodzi o ....

    Obojetnie czy z prowizją czy nie, ja chce kupic te bilety. Nie da się.
    --
    D.

  • 4. Data: 2009-08-05 21:03:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 5 Sie, 16:59, "daro" <t...@o...pl> wrote:

    > Obojetnie czy z prowizją czy nie, ja chce kupic te bilety. Nie da się.

    Bywa. Odczekaj. Sprobuj jeszcze raz.
    Jakis komunikat Ci sie pojawia na stronie?

  • 5. Data: 2009-08-05 21:05:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności
    > kartami: visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank.

    A czy w mBanku nie musisz SPECJALNIE na mLinii uruchomić płatności przez net
    dla danej karty?
    Ja przynajmniej musiałem, bez tego też nie mogłem za nic nią płacić.

  • 6. Data: 2009-08-05 21:17:15
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > A czy w mBanku nie musisz SPECJALNIE na mLinii uruchomić płatności przez
    > net dla danej karty?
    > Ja przynajmniej musiałem, bez tego też nie mogłem za nic nią płacić.

    Visa Classic wielokrotnie płaciłem w internecie bez problemów, elektronem
    nigdy i faktycznie może trzeba uaktywnić płatności przez net hmm
    --
    d.

  • 7. Data: 2009-08-05 21:18:24
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    >Jakis komunikat Ci sie pojawia na stronie?

    "płatność nie została zrealizowana. rezerwacja nie została zrealizowana".
    Spróbuję jutro.
    --
    d.

  • 8. Data: 2009-08-05 21:32:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Visa Classic wielokrotnie płaciłem w internecie bez problemów, elektronem
    > nigdy i faktycznie może trzeba uaktywnić płatności przez net hmm

    czy masz ustalone limity w mbanku dla:
    - Transakcje korespondencyjne i telefoniczne
    - Transakcje internetowe

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 9. Data: 2009-08-05 21:50:41
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > czy masz ustalone limity w mbanku dla:
    > - Transakcje korespondencyjne i telefoniczne
    > - Transakcje internetowe

    Ale wstyd, trafiłeś w 10-tkę. Na VC był limit dzienny 500 zł (bilety 1000
    zł), na VE 0 zł. Nie trzeba dzwonić do mBanku aby ustawić limity na karcie
    vise elektron, wystarczy pozmieniac w serwisie tranzakcyjnym. Przy VE nie
    doliczyli 80 zł prowizji :-)
    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
    --
    D.

  • 10. Data: 2009-08-05 21:55:55
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent daro nadaje:

    > Nie trzeba dzwonić do mBanku aby ustawić limity
    > na karcie vise elektron, wystarczy pozmieniac w serwisie
    > tranzakcyjnym. Przy VE nie doliczyli 80 zł prowizji :-)

    O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba
    załatwić telefonicznie.