  • Data: 2011-07-15 20:12:00
    Temat: Re: Rynki na GSM (failover)
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A. Filip wrote:

    > Java akurat została stworzona po to by działać na wielu systemach
    > operacyjnych i wielu przeglądarkach. Jeśli DI BRE stworzył/kupił coś
    > takiego co daje kopa w jaja przenośności Javy to ja nawet nie czuję się
    > zmuszony *wymawiać* inwektyw :-)
    > [ Rozumiem że mniejszej aplikacji Javy niezbyt opłaca się "agresywnie
    > testować" na więcej niż 2-3 przeglądarkach ]

    Nie zrozumiałeś tego co napisałem. Pewnie tak napisałem. Aplikacja webowa do
    handlu w DI BRE potrzebuje IE bo instaluje ActiveX. Sama aplikacja napisana
    jest w Javie. Ponieważ napisana jest w Javie to może zostać uruchomiona na
    każdej przeglądarce i każdym systemie operacyjnym pod warunkiem, że ta
    przeglądarka pozwoli zainstalować ActiveX tej aplikacji. Innymi słowy każda
    przeglądarka na każdym OS'ie pod warunkiem, że jest to IE na Windows. Ale
    zawsze jest wybór. DI BRE to nie jedyna możliwość handlu na giełdzie.