  • Data: 2011-07-15 19:20:31
    Temat: Re: Rynki na GSM (failover)
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:
    > [...] Takim przypadkiem jest DI BRE. Nie da tam się handlować przez
    > internet bez IE z Java. IE jest darmowym programem i można go uruchomić pod
    > Wine ale ja na razie nie znalazłem mądrego, który by umiał do tego
    > zainstalować Javę pod Wine i żeby IE + Java działało. Czyli by handlować w
    > DI BRE przez internet trzeba mieć Windows korzystać z IE i Java.

    Java akurat została stworzona po to by działać na wielu systemach
    operacyjnych i wielu przeglądarkach. Jeśli DI BRE stworzył/kupił coś
    takiego co daje kopa w jaja przenośności Javy to ja nawet nie czuję się
    zmuszony *wymawiać* inwektyw :-)
    [ Rozumiem że mniejszej aplikacji Javy niezbyt opłaca się "agresywnie
    testować" na więcej niż 2-3 przeglądarkach ]

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Dyplomata to człowiek, który dwukrotnie się zastanowi, zanim nic nie powie.