  • Data: 2010-10-08 14:07:54
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbinski" 4caefa06$0$21011$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie że tak. Ja (w przeciwieństwie do prezydenta ;-))
    > jestem za prywatyzacją służby zdrowia i ubezpieczeń zdrowotnych.

    Po prostu brakuje Ci wyobraźni!! Co Ty będziesz robił ze szmalem, który
    zaoszczędzisz? :)
    Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że inni będą mieli jeszcze większy problemy od
    Ciebie?
    Mając tyle szmalu znienacka, mogą zacząć pić... Albo jeździć po świecie... Albo nawet
    zaczną naprawdę uczyć się czegoś... :) (choćby pisania i czytania) Mogą też zadbać
    o swoje zdrowie -- a to już sprzężenie zwrotne dodatnie!!!!

    Na dodatek bez utylizacji składek zdrowotnych mogą znienacka odblokować
    się pewne możliwości i zamiast z pozornie nieuniknionym wzrostem bezrobocia
    (pracowników ZUS jest sporo) moglibyśmy spotkać się z obniżeniem tego wskaźnika...

    Skutki mogą być nieobliczalne!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'