  • Data: 2010-10-08 22:13:29
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i8n8jv$d1p$...@n...onet.pl

    > Na dodatek bez utylizacji składek zdrowotnych mogą znienacka odblokować
    > się pewne możliwości i zamiast z pozornie nieuniknionym wzrostem bezrobocia
    > (pracowników ZUS jest sporo) moglibyśmy spotkać się z obniżeniem tego wskaźnika...

    Ja zaś (jak co miesiąc od lat) przygotowuję się już teraz do zapłacenia składki
    na Zakład Utylizacji Składek -- muszę dbać o to, aby nie płacić po terminie, bo
    ZUS niekoniecznie dolicza odsetki... Gdy raz został poproszony o uznanie urlopu,
    składkę kazał zapłacić :) (po paru miesiącach) bez odsetek karnych... Okradanie
    kogoś takiego grozi sankcjami Boskimi... Ja boję się tych osób, które nie
    obdzierają mnie ze skóry...

    I sam wolę żyć bez niepotrzebnego obdzierania innych -- gdy mnie ochroniarz
    Kaczyńskich nie wpuścił na spotkanie z wyborcami (partie polityczne w Polsce
    są opłacane z podatków -- czyli gospodarz nie wpuścił tego, kto współpłacił
    za zorganizowanie przyjęcia) nawet nie protestowałem. Po prosty powiedziałem
    Bogu jakoś tak:

    -- Jestem Twoim dzieckiem!!
    Nie pozwól, proszę, aby ta zniewaga uszły na tak zwane sucho... :)

    Ale Bóg ,,wysłuchał''... ;) Cieć z lokalu należącego do mieszkańców (czyli
    i do mnie) wyrzucił mnie, właściciela mieszkania, który współutrzymuje tych
    cieci... Ciecie miały pecha... Powiedziały do mnie (do swego pana jakby nie
    patrzeć) coś na kształt: ,,wynocha stąd, bo wezwiemy policję!!'' i policja
    przybyła, dając świadectwo temu, co się wydarzyło...

    Ale jaka ,,władza'' państwowa, takie i ciecie!!! Przykład idzie z góry!!!
    Gdyby policja nie przyjechała, sprawa rozpłynęłaby się, a dzięki policji
    mam dowód dla potomnych. :) Na dodatek policja w razie czego : )mogłaby
    zaświadczyć, że nikogo nie zamordowałem tamtego dnia w tamtym miejscu. :)
    (na przykład nie dokonałem aborcji, o dokonywanie której oskarżali mnie
    duchowni Jana Pawła II)

    Kaczyńskie w połowie :) pokonane? W całości, nie w połowie. :)

    Ojczyzna nie dała mi możliwości życia. :)
    Bóg dał ogromne, ale duchowni Jana Pawła II
    i ludzie typu Kaczyńskich czy Kopaniów -- odebrali...

    Bogu niech będą dzięki choćby za dobrą policję. :)
    No i za lądowanie na przedpasiu. :)

    Dobrze wychowany człowiek próbowałby ratować samolot do samego końca.
    A tymczasem świat przeczytał ostatnie słowa ,,,kurwa mać'', ,,kurwaaa''... :)
    (nieliteralnie -- inna liczba końcowych a? -- może i inna)

    -=-

    Panie Macierewicz!! Co to za różnica -- można sterować tak okaleczonym
    samolotem czy nie można? Trzeba choć próbować!!! I tak każde życie skazane
    jest na śmierć -- czy z tego powodu nie należy nic robić? :) Mogli czy nie
    mogli -- powinni byli próbować odwrócić samolot do dołu podwoziem...

    Nawet wtedy, gdy Bóg wyda wyrok, którego nie chce cofnąć -- trzeba z godnością
    do samego końca żyć! Żyć godnie, jak na ludzi przystało, próbować sterować, nie
    zaś krzyczeć zuchwale: ,,drzewo na horyzoncie''...

    Nasze życie nie kończy się wraz ze śmiercią ciała -- a jaka śmierć, taka i wieczność.
    :)

    Polskim pilotom i wychowania brak, i brak wyobraźni!

    -=-

    Precz z wichrzycielem, co nie chce utylizacji składek!!!
    Po co mi nowe okulary!? Po co mi sanatorium? Po co leczenie chorych kolan?
    O wiele lepszym rozwiązaniem jest utylizacja składek przez ZUS!!!!!

    Czy NFZ refunduje okulary? Częściowo. Chyba starczy tej
    refundacji na śrubkę do zausznika raz na kilka lat... :)
    Lub na soczewki z denek musztardówek...

    Alergii też NFZ nie chce leczyć...
    Tylko utylizować, utylizować i utylizować...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'