    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony
    Grada
    Date: Mon, 12 Oct 2009 21:49:48 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, oni frajersko uprawiali taką polityke i moze teraz sie zreflektują i
    > zrobia to, co pis by zrobił 2 lata temu i co zrobił od razu po poprzednich
    > wyborach (i ja ich rozumiem).
    > Czyli porządek w ipn krritv cba itp itd.
    > Inaczej ta partia zniknie z powierzchni ziemii jako nieprzystosowana do
    > środowiska naturalnego bo nikt z drugiej strony nie ma takich skrupułow, jak
    > widać.

    skippy, jesteś w całkowitym błędzie... ja twierdzę że Tusk to mistrzowsko
    rozgrywa... wspomnisz moje słowa jak za miesiąc będziesz patrzył na słupki
    sondażowe... takim prostackim skurczysyństwem daleko się nie zajedzie...
    papatrz jak pis przypomniał wszstkim swoją prawdziwą twarz... i to jest dla
    platformersów bardzo duży plus... zobacz jakie bagno... wszyscy wszystkich
    podsłuchują i kto tylko chce wynosi stenogramy do pismaków... gdyby na przykład
    Dąbrowski powiedział kumplowi przez telefn że podoba mu się pani Kasia z
    księgowości i chętnie by ją bzyknął to cała Polska by to z lubością
    powtarzała... normalny człowiek jak widzi taką totalną inwigilację to aż
    mdłości dostaje... przypomnij sobie sprawę z Sawicką, jak to było nagłośnione i
    w jakim momencie...wszyscy myśleli że to jest perfidne i zatapiające trafienie
    prosto w jaja... a tu kicha...