    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony
    Grada
    Date: Tue, 13 Oct 2009 12:12:03 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Widze ze ciagle marzycie o Wielkim Wodzu Tusku.
    > Problem w tym ze nikogo takiego tam nie ma.
    > Jest mierny polityk,
    > ktory jeszcze jako tako broni sie tylko dzieki PR-owkimi zagraniiom.
    > Ale kolos na glinianych nogach pada.

    Duchu, myślę że nie masz racji... ten mierny polityk wydyma cię bez mydła...
    ale to bez znaczenia... tylko popatrz co proponują twoi idole... państwo
    policyjne z pełną inwigilacją i stosowaniem nabrudniejszych metod... to co
    zrobili z Sawicką niezależnie od tego co ona ma za uszami było dla normalnego
    człowieka obrzydliwe... cel nie uświęca środków... ale prezes zapewnia, ci co
    są uczciwi nie mają się czego obawiac, mogą spac spokojnie... tyle że tak samo
    mówili za komuny... ci co się nie buntują przeciwko jedynie słusznemu ustrojowi
    i nie godzą w sojusz z bratnim Związkiem Radzieckim mogą spac spokojnie...
    dlatego dziwi mnie zamiłowanie niektórych do tych zawziętych paranoików... bądź
    pewien, że gdyby dac im całą włądzę to jednym z najpoważniejszych i najbardziej
    ściganych przestępstw byłaby niechęc do pisu... nie łudź się, oni już nie
    wrócą...