eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSKOK StefczykaRe: SKOK Stefczyka
  • Data: 2014-01-27 03:17:38
    Temat: Re: SKOK Stefczyka
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-01-25 11:35, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > news:lbuh9m$muc$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > Zastrzeż teraz kartę podając, że bank sobie sam ją zgubił jako przyczynę.
    > Po pierwsze od razu będzie nieaktywna, a po drugie ktoś się może tym
    > zainteresuje :-)
    Zadzwoniłam do Centrum Kart. Nie wiedziałam nawet jaki był numer tej
    mojej karty, bo Pani w Skok-u nie wpisała w umowie, a ja jej już nie
    mam, oddałam w SKOK-u. Na stronie internetowej jest tylko kawałek numeru
    i wisi jako aktywna. Jest teraz jakiś nowy numer ogólnopolski do
    zastrzegania kart, ale w Centrum Kart SKOK-u podałam swoje dane i pani
    mi zablokowała tę kartę, chociaz ona też nie widzi całego numeru.
    Powiedziała mi, żebym w SKOK-u przypomniała pracownicy aby wreszcie
    raczyła zawiadomić to Centrum kart SKOK-u, przesała dokument (sprzed
    miesiąca) o mojej rezygnacji z karty i oddaniu karty. Dobrze, że chociaż
    kserokopię mam w domu. Oryginał zostawila sobie, a gdzieś jej chyba zaginął.
    Ciekawa jestem, czy na koncie będzie ta karta wisiala w poniedziałek
    jako aktywna czy wreszcie nieaktywna. Wszystko zależy od przesłania tego
    dokumentu przez pracownicę do Centrum Kart SKOK-u.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1