  • 1. Data: 2014-01-24 21:09:18
    Temat: SKOK Stefczyka
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Zwróciłam miesiąc temu w Oddziale kartę debetową, bo z niej nie
    korzystam, a potrącają (nie wiem jakim prawem po 1,29 zł. za ochronę
    transakcji, czy jakoś tak).
    Sprawdzam dzisiaj na koncie online tę kartę, a ona dalej wisi jako
    aktywna. Zdenerwowałam się, zadzwoniłam do centrali to mi powiedziano,
    że do tego oddziału mam dzwonić, w którym to załatwiałam. Pani w SKOK-u
    nie pamięta, że zwracałam kartę, że nawet ją przecięła. Po jakimś czasie
    oddzwoniła i poinformowała, że karta będzie jeszcze z miesiąc wisiała
    jako aktywna (!), bo wreszcie wprowadzili zwrot karty do systemu (ja
    tego tez nie widzę). Zastanawiam się dlaczego będzie wisiała jako
    aktywna, a nie NIEAKTYWNA, albo zamknięta.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-01-24 21:45:14
    Temat: Re: SKOK Stefczyka
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    animka wrote:
> [...]
    > do systemu (ja tego tez nie widzę). Zastanawiam się dlaczego będzie
    > wisiała jako aktywna, a nie NIEAKTYWNA, albo zamknięta.

    Napisz reklamację. To skuteczniejsze niż informacja tutaj.

  • 3. Data: 2014-01-24 23:42:16
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-01-24 21:09, animka pisze:
    > Zwróciłam miesiąc temu w Oddziale kartę debetową, bo z niej nie
    > korzystam,...........

    Się po prostu zastrzega. "Zgubiłem, nie chcę nowej" :) Zawsze tak
    robię i od kopa się pozbywam karty.
    Masz nauczkę na przyszłość.

  • 4. Data: 2014-01-25 00:14:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-24 23:42, wiatrak pisze:

    > Się po prostu zastrzega. "Zgubiłem, nie chcę nowej" :) Zawsze tak
    > robię i od kopa się pozbywam karty.
    > Masz nauczkę na przyszłość.

    To znaczy, że jak oddałam i babka z SKOK-u ją przecięła (miała później
    wrzucić do niszczarki) to już nie moge zastrzec?
    Nawet nie pamiętam numeru tej karty (może mam gdzieś w teczce z
    papierami). Na stronie jest bodajże 4 pierwsze cyfry, dalej
    zagwiazdkowane, potem 4 ostatnie cyfry.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-01-25 00:16:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-24 21:45, cef pisze:

    > Napisz reklamację. To skuteczniejsze niż informacja tutaj.

    Masz rację.
    Zadzwoniłam do Centrali SKOK-u Stefczyka to mi powiedzieli, że mam
    rozmawiać z kimś w tym banku, w którym byłam.
    Chyba trzeba będzie wystosować pismo.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-01-25 11:35:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    Zastrzeż teraz kartę podając, że bank sobie sam ją zgubił jako przyczynę.
    Po pierwsze od razu będzie nieaktywna, a po drugie ktoś się może tym
    zainteresuje :-)

  • 7. Data: 2014-01-25 20:15:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" lbuq8j$3lq$...@n...news.atman.pl

    > Masz nauczkę na przyszłość.

    Ale kosztowną -- SKOKi (zwłaszcza SKOK Stefczyka) to kiepski biznes...
    Albo inaczej -- to doskonałe rozwiązanie, ale dla SKOKów nie dla nas. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-01-26 20:13:37
    Od: Jogi <j...@w...pl>

    > Zastrzeż teraz kartę podając, że bank sobie sam ją zgubił jako przyczynę.
    >
    > Po pierwsze od razu będzie nieaktywna, a po drugie ktoś się może tym
    >
    > zainteresuje :-)

    Nic to nie da. Skok pobiera opłaty także za zastrzeżone karty. Aby nie płacić, należy
    wypowiedzieć umowę o prowadzenie karty. Zgodnie z umową czas wypowiedzenia to 30 dni,
    więc jeszcze jedną opłatę miesięczną pobiorą.

  • 9. Data: 2014-01-27 03:17:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-25 11:35, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Zastrzeż teraz kartę podając, że bank sobie sam ją zgubił jako przyczynę.
    > Po pierwsze od razu będzie nieaktywna, a po drugie ktoś się może tym
    Zadzwoniłam do Centrum Kart. Nie wiedziałam nawet jaki był numer tej
    mojej karty, bo Pani w Skok-u nie wpisała w umowie, a ja jej już nie
    mam, oddałam w SKOK-u. Na stronie internetowej jest tylko kawałek numeru
    i wisi jako aktywna. Jest teraz jakiś nowy numer ogólnopolski do
    zastrzegania kart, ale w Centrum Kart SKOK-u podałam swoje dane i pani
    mi zablokowała tę kartę, chociaz ona też nie widzi całego numeru.
    Powiedziała mi, żebym w SKOK-u przypomniała pracownicy aby wreszcie
    raczyła zawiadomić to Centrum kart SKOK-u, przesała dokument (sprzed
    miesiąca) o mojej rezygnacji z karty i oddaniu karty. Dobrze, że chociaż
    kserokopię mam w domu. Oryginał zostawila sobie, a gdzieś jej chyba zaginął.
    Ciekawa jestem, czy na koncie będzie ta karta wisiala w poniedziałek
    jako aktywna czy wreszcie nieaktywna. Wszystko zależy od przesłania tego
    dokumentu przez pracownicę do Centrum Kart SKOK-u.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-01-27 03:20:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-26 20:13, Jogi pisze:

> [...]
    > nie płacić, należy wypowiedzieć umowę o prowadzenie karty. Zgodnie z
    > umową czas wypowiedzenia to 30 dni, więc jeszcze jedną opłatę

    Wypowiedziałam umowę o kartę debetową i oddałam kartę miesiąc temu.

    --
    animka