    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKOK Wołomin pod wodą, koniec bajki. (bajki mają morały)
    Date: Fri, 09 Jan 2015 22:27:10 +0100
    <549180b5$0$21551$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8l1up$7r8$1@node1.news.atman.pl>
    <1lcmqcuue9t6e$.9tv9gdd9jfy6.dlg@40tude.net>

    W dniu 2015-01-08 09:09, J.F. pisze:
    > Dnia Thu, 8 Jan 2015 05:30:33 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski

    > tak, skokom.

    rozne obligacje emituje i sprzedaje tym, co chca

    > Niczym, ale panstwo nie biega od banku do banku, nie sklada wniosku, i
    > nie czeka niecierpliwie przyznaja czy nie przyznaja, tylko oglasza
    > "halo, uwaga, chetni do pozyczenia mi pieniedzy prosze sie ustawic w
    > kolejce, z dobrze umotywowanym podaniem".

    > Instytucje placa.

    > Ale to nie ten przypadek. Banki i Skoki powinny lokowac pieniadze w
    > miare bezpiecznie, bo to nie ich.

    wielkiego - chcesz atrakcyjna oferte budowac,

    > a) sa nisko oprocentowane, wiec gdzie ta atrakcja ?
    > b) sami sobie moga kupic,

    > Czekaj, a wiele ich jest ? Bo jesli starczy na kilkaset lat, to chyba
    > nie ma co mowic o planie.
    > Fakt, ze Wolomin ponoc najwiekszy byl.

    Mogliby wreszcie rozwalic SKOK Stefczyka na Sobieskiego, bo mnie
    okrutnie oszukali z ubezpieczeniem i jeszcze dowalili swoje konto
    bankowe do wpływów wynagrodzenia, ponadto ściagają mi co m-c 8 zł za
    prowadzenie konta. Kartę już im oddałam. Nie będą na mnie aż tak, czy
    chociaż tak zarabiali, bo już i tak nie mało się nachchapali oszuści.
    Maja mój weksel i nie chcą zwrócić składki ubezpieczenia ok. 3000 zł!
    naużeralam juz się, ale regeneruję siły, żeby jeszcze to zgłosić.

    --
    animka