  • Data: 2004-11-30 10:57:11
    Temat: Re: SKOK ....kasy oszczednosciowo - kredytowe
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Waszczyński napisał:

    > To jest bardzo proste wbrew pozorom :))
    >
    > Polskie SKOKi nie mają nic wspólnego z zagranicznymi.

    Tak samo jak polskie banki (mimo, ze maja obcych udzialowcow), ale mozna
    powiedziec, ze np. najwiekszy polski bank jest na 450 miejscu w Europie
    pod wzgledem zgromadzonych srodkow lub cos w tym stylu.

    Czyli, jesli chodzi o Europejskie SKOKi, to pod wzgledem liczby placowek
    SKOK Stefczyka jest jednym z najwiekszych. W kazdym razie jakos tak sie
    chwala.

    > Wszystkie polskie SKOKi są zrzeszone w Krajowej SKOK.

    No to napisalem.

    > Stefczyk - tak jak napisałeś - to jeden ze SKOKów.

    No dokladnie.

    > A ja napisałem tylko tyle, że nie jest prawdą, jakoby zdecydowana większość
    > członków należała do SKOK Stefczyka. :)

    Mozliwie. Ja pisalem o liczbie placowek.

    Bartol