  • Data: 2008-12-20 05:29:57
    Temat: Re: SMSy a karty kodów
    Od: " Robert.5055" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Złodziej nie tylko musiałby poznać login do banku i hasło to jeszcze
    > ukraść telefon tak abym się nie zorientował. IMO ciężka sprawa.

    Poznac haslo i login jest latwo. Sporo osob na firmowym sprzecie robi
    przelewy, logujac sie do banku. Nieuczciwy pracownik moze zalozyc keylogger i
    zdobyc te dane. Pozniej wystarczy tylko na chwile dopasc telefon, a w biurze
    telefonow na biurkach jest do wyboru i koloru. To samo moze zrobic dowolna
    osoba z zewnatrz (sprzataczka etc.)

    > Jak dla mnie to już zdecydowana przesada.

    A to czemu? Operacja LEFT/RIGHT i CONTENATE na ciagu to jedna linia.
    Wklepujesz liste, dostajesz rezultat. Kopiujesz wartosci w nowa liste i po
    klopocie. Tylko Ty wiesz, ze kod z 1 kolumny to de facto jest 5 kolumna, a 1
    znak to 3. Nawet lista wiszaca na stronie czy w emule nie robi problemow.