    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: SNB ustalił minimalny kurs franka do euro
    Date: Tue, 06 Sep 2011 17:02:04 +0200

    root wrote:

    > Sorry ale nie rozumiem. Było sobie imperium, trwało kilkaset lat i upadło.
    > Teraz nie ma imperium (poza USA) a nawet jeśli UE uznać za imperium, to
    > przecież trwa dopiero 20 lat! Jak możesz na tej podstawie wysnuwać
    > wniosek, że już upada. Przecież ono nawet nie powstało tak naprawdę. Co ma
    > być zatem inaczej - jak zwykle.

    Mnie się zdaje, ze nie ważne ile lat trawa tylko na jakiej drodze jest i w
    którym miejscu oraz w jakim kierunku się posuwa. W/g mnie nie jest też ważna
    formalna organizacja państwowa tylko stan gospodarki europejskiej, a
    najważniejsze to co o tym myślą ludzie. Obiektywnie Grecy są bogatsi od
    Polaków. Ale gdy usłyszeli, że będą biedniejsi o 5%, będąc nadal bogatszymi
    od Polaków o 30%, to podpalili stolicę. Człowiek nie myśli obiektywnie tylko
    subiektywnie. Reaguje na zmiany, na zmiany negatywne szczególnie gwałtownie.
    Popieram Cię, też lubię myśleć tak jak Ty. Teraz tak nie będzie. Jest
    internet. Mogę wyjechać jutro do Australii. Po za tym do piątku wojny nie
    będzie a potem jest weekend i wszyscy wyjeżdżają na działki bo ma być
    ładnie. Na koniec, nie długo są wybory i wybierzemy najlepszych z
    najlepszych z pośród nas. Oni nas uratują. Jest dobrze. :)
    PS
    Nie muszą nas ratować bo my nie jesteśmy w żadnych opałach. Jest bardzo
    dobrze.