eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[SPAM] Użyteczność stron bankowych - ankieta › Re: [SPAM] Użyteczność stron bankowych - ankieta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "corner" <c...@i...TOTEZpl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [SPAM] Użyteczność stron bankowych - ankieta
    Date: Thu, 21 May 2009 01:12:34 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <gv23aq$1kk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gv1e8c$fhs$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gv1hsu$7ct$3@inews.gazeta.pl>
    <gv1kcl$t7d$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gv200u$9p5$2@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: bvy86.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1242861722 1684 83.29.222.86 (20 May 2009 23:22:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 May 2009 23:22:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:487487
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gv200u$9p5$2@news.wp.pl...
    > Ja wybralem jeden i podalem w uwagach, ze mam konta jeszcze w kilku
    > innych. Szczerze mowiac nie wiem jak okreslic konto glowne - czy tam, gdzi
    > ewplywa wynagrodzenie, czy tam, gdzie mam centrum przelewowe, czy tam,
    > gdzie znajduje sie najwiecej srodkow?

    To nie ma znaczenia. Chodzi po prostu, żeby określić bank, który później
    będzie się opisywało.

    > Nie wiem jaka teze ma udowodnic ta ankieta, ale jest mozliwe uwzglednienie
    > z korzystania z roznych uslug w roznych bankach.
    > Jednoczesnie mailbys przekroj najpopularniejszych uslug w danym banku

    To mnie nie interesuje. Poprzez ankietę chciałbym sprawdzić, czy kiepski
    serwis internetowy/transakcyjny odbija się w jakiś sposób na odczuciach
    klientów. A jeśli się nie odbija - to dlaczego. Istnieje na przykład teoria,
    że źle zrobiony serwis transakcyjny sprawia, że klient boi się uciec gdzie
    indziej (bo w końcu skoro nauczył się tego, to nie może tej wiedzy zmarnować
    ;-)).

    > Tak przy okazji dlaczego brak Polbanku i przede wszystkim Eurobanku?
    > Podobnie Lukasbank i Toyotabank - rowniez mocni przedstawiciele kont
    > internetowych, niereprezentowani w ankiecie.

    Nie mam miejsca w pracy, aby analizować wszystkie banki. Dlatego wybrałem 15
    największych pod względem sumy bilansowej (z wyjątkiem BGK).

    > Pytanie o zarobki jest niedopuszczalne bez wariantu odmowy odpowiedzi jako
    > jeden z pkt.

    Ankieta jest anonimowa, naprawdę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1